خاطرات روزانه کودک من

خرید فرش عروسکی برای اتاق کودک

1396/3/17 15:04
نویسنده : مامان طاها
10 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز رفتیم برای نی نی که توی راهه (خندونک) فرش اتاق کودک بخریم. واقعیتش توی شهر ما مغازه فرش فروشی چند تا بیشتر نیستش و به همین خاطر طرح هاشون واقعا کم و افتضاح بوددلخور. دیگه داشتیم کم کم نا امید می شدیم که شو شو جون یه راه حلی به ذهنش رسید؛ خرید اینترنتی.

برای ما که دفعه اول بود واقعا ترسناک بود و می ترسیدم که پول رو بدیم به سایت ؛ ولی فرش رو برامون نفرستن. خلاصه سرتون رو درد نیارم. شروع کردیم از این سایت به اون سایتخندونک رفتن و طرح ها مختلف رو دیدن. من یه طرحی می خواستم که رنگ صورتی توش باشه ؛ تو اینترنت به طرح کیتی در فرش عروسکی برخورد کردم که خدایی خیلی قشنگ بود و به بقیه لوازم اتاق جوجو هم میومد.

با بسم الله ؛ ثبت سفارش کردیم .... یه دونه فرش شش متری طرح آبرنگی اتاق کودک ، علیرغم انتظار ما برای پرداخت وجه ، ولی از ما پولی نگرفتندخندونک و گفتن که موقع تحویل وجه سفارش رو خواهند گرفت که این موضوع باعث خوشحالی فراوان من و شوشو و البته جوجو شد ( دیگه چون استرس بهش منتقل نمی شدقه قهه)

خلاصه سرتون رو درد نیارم. فرش رو از فروشگاه    فرش کاشان     خریدیم. البته یه قسمتی داره بنام فرش عروسکی؛ که توش طرح زیادی از فرش عروسکی موجوده. بعد از چند روز فرش اومد درب منزل، یه اقایی اومد ، فرش رو اورد و پول فرش رو گرفت. خیلی بی دردسر بود و فرش هم خیلی قشنگ بود . ان شا الله عکس فرش رو با بقیه دکوراسیون اتاق کودک ؛ وقتی جوجو به دنیا بیاد براتون می ذارم

عشقا، خوشگلا ، دوستتون دارم. این روزا موقع راز و نیاز با خدا ، یاد من و جوجو هم باشید و دعا کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)